Hoe kan ik retourneren?

Indien je een bestelling retour wilt sturen, dan kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Neem dan altijd even als eerst contact op met onze klantenservice, op deze manier kunnen wij jou voorzien van de juiste informatie en documenten om de bestelling te retourneren.

Geef altijd duidelijk aan waarom een pakket retour komt en wat er mis is. 

Zodra je contact opneemt met onze klantenservice, ontvang je ook nog een retournummer. Deze dien je bij de retour te voegen, op die manier kunnen wij hem op de juiste manier verwerken wanneer hij hier binnenkomt. Zodra de retour bij ons verwerkt is, ontvang je het bedrag van ons terug op de manier waarop er betaald is.

Bewaar altijd de track & trace-code van het pakket. Dit is namelijk het bewijs dat je het retour hebt gestuurd. Na ontvangst van de goederen zullen wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag terugstorten (indien van toepassing). Je ontvangt een creditfactuur van ons per e-mail. De betaling van de credit zal plaatsvinden via onze paymentprovider. Het kan zijn dat wij nog om een IBAN-nummer vragen voor het terugstorten van het bedrag op de rekening.

Let op: tijdens de bedenktijd ben je als consument verplicht om zorgvuldig met het product om te gaan. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen. Indien de verpakking is geopend kunnen wij niet crediteren. Voeding is een bederfelijk waar en daarna niet meer verkoopbaar. Vergeet ook niet om de e-mail met de gegevens van de retour mee te sturen. Zonder de juiste gegevens van de retourzending – die wij verstrekken na het aanmelden van de retour – kunnen wij de retour niet verwerken.