Hoe krijg ik mijn voer in huis?

Vanaf €39,- wordt jouw pakket gratis thuisbezorgd.

Je ontvangt een track & trace

Deze e-mail ontvang je van PostNL en is niet door ons inzichtelijk. Indien je geen track & trace e-mail hebt ontvangen kan het zijn dat deze in jouw SPAM folder terecht is gekomen of dat de bestelling nog niet is verwerkt. Zie onderstaande informatie voor meer achtergrond over het verwerken van bestellingen en de verwachte levertijden.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De levering duurt momenteel ongeveer 1-2 werkdagen. PostNL levert op maandag tot en met zaterdag.

Je ontvangt ook een Track&Trace-email van PostNL waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Het kan zijn dat door omstandigheden de levering vertraagd is of bij de buren is afgeleverd. Heb je vragen over jouw levering, neem dan contact op met de klantenservice van PostNL: http://www.postnl.nl/klantenservice/

Let op: onze klantenservicemedewerkers kunnen je niet helpen in relatie tot vragen over leveringsstatus. Je zult altijd worden doorverwezen naar PostNL voor al jouw vragen.

Bezorgproblemen

Is jouw pakket bij een afhaalpunt afgeleverd dan vinden wij dat heel erg vervelend. Wij kunnen dit echter niet beïnvloeden en raden je aan een klacht in te dienen bij PostNL mocht je dit een probleem vinden.

Kapot aangekomen?

Als de bezorger er nog is dan raden wij je aan het pakket te weigeren. Is de bezorger er niet meer, neem dan contact op met PostNL om een klacht in te dienen. Alle leveringen die wij verzenden zitten stevig verpakt in bijna onverwoestbare verpakkingen. Neem daarna even contact met ons op om te kijken wat wij voor je zouden kunnen doen.

Is het pakket helemaal niet aangekomen?

Bekijk dan de track & trace-link. Is er iets vreemd met het pakket aan de hand neem dan contact met ons op om te kijken of wij iets kunnen doen om de levering te verspoedigen.